HİDROLİK SİLİNDİR TAMİRİ
İki veya daha fazla silindir 'paralel' veya 'seri' olarak kurulabilir. Delikler ve çubuklar daha sonra, hidrolik sistem içindeki ilk veya son silindire akış yönlendirildiğinde tüm çubukların eşit şekilde uzamasını ve/veya geri çekilmesini sağlamak için hizalanır. Bu, hidrolik silindirleri 'yeniden fazlama' olarak bilinir. 'Paralel' uygulamalarda, iç çap ve rot boyutları her zaman aynıdır ve hidrolik silindirler her zaman çift olarak kullanılır. 'Seri' uygulamalarda, delik ve rot boyutları her zaman farklıdır ve iki veya daha fazla hidrolik silindir kullanılabilir. Delikler ve çubuklar, sistem içindeki ilk veya son silindire akış uygulandığında tüm çubuklar eşit olarak uzayacak veya geri çekilecek şekilde boyutlandırılmıştır. Çubuk konumlarının bu hidrolik senkronizasyonu, hidrolik sistemde bir akış bölücü veya silindir çubukları arasında herhangi bir tür mekanik bağlantı ihtiyacını ortadan kaldırır.


HİDROLİK SİLİNDİR REVİZYONU
Hidrolik Silindir Tamirinın en kritik işlemlerinden biriside sert krom kaplamadır. Endüstriyel operasyonlarda aktif şekilde çalışmakta olan hidrolik silindir mili, bu çalışma neticesinde bir miktar sert krom yüzeyinde aşınma yaşayacaktır. Hidrolik silindir tamiratı ile birlikte silindirinizin eskisi gibi yüksek verimde çalışabilmesi için krom kaplamasınında değişmesi gerekmektedir.
HİDROLİK SİLİNDİR TAMİRİNDE UZMANIZ
Hidrolik silindir tamiri genellikle uzmanlık gerektiren bir işlemdir ve deneyimli bir teknik ekibin müdahalesini gerektirir. Ayrıca, güvenlik ve kalite standartlarına uyulması önemlidir. Tamir süreci, silindirin orijinal tasarım ve performansına mümkün olduğunca yakın bir şekilde gerçekleştirilmelidir.
revizyon ve tamir süreçleri
Hidrolik silindir tamiri, hasar görmüş veya aşınmış hidrolik silindirlerin onarımını içerir. Tamir süreci genellikle şu adımları içerir:
Değerlendirme ve Teşhis:
- Hasarlı silindirin detaylı bir değerlendirmesi yapılır.
- Hidrolik silindirin ne tür bir hasar gördüğü belirlenir (conta sızıntısı, çatlaklar, piston aşınması vb.).
Sökme ve Temizleme:
- Silindir, parçalarına ayrılır ve tüm parçalar temizlenir.
- Hasarlı parçalar belirlenir ve gerekirse değiştirilir.
Parça Değişimi:
- Hasar görmüş parçalar, orijinal ekipman üreticisinin özelliklerine uygun yedek parçalar ile değiştirilir.
- Contalar, piston, çubuk ve diğer önemli bileşenler kontrol edilir ve gerektiğinde değiştirilir.
UYGULANAN ADIMLAR
Yüzey İşlemleri:
- Piston ve silindir iç yüzeyi yeniden cilalanır ve özel kaplamalar uygulanabilir.
- Tüm yüzeylerin düzgün ve pürüzsüz olması sağlanır.
Montaj:
- Onarılmış parçalar bir araya getirilir ve hidrolik silindir montajı yapılır.
- Contaların doğru bir şekilde yerleştirilmesi ve parçaların uygun şekilde hizalanması önemlidir.
Test ve Ayarlar:
- Tamir edilen hidrolik silindir, tasarım özelliklerine uygunluğunu test etmek için çeşitli testlere tabi tutulur.
- Hidrolik testler, contaların sızdırmazlığını ve silindirin dayanıklılığını kontrol etmek için yapılır.
- Silindir, işletme koşullarına uygun olarak ayarlanır.
Dokümantasyon ve Raporlama:
- Tamir süreci boyunca yapılan işlemler belgelenir.
- Müşteriye tamiratın detayları, değiştirilen parçalar ve test sonuçları gibi bilgiler içeren bir rapor sunulur.